Spółka Wuling New Energy, z siedzibą w Chinach, sprzedała ponad milion pojazdów w ciągu 5 lat, co czyni ją wiodącą marką motoryzacyjną na świecie, która najszybciej osiągnęła ten cel. Aby dotrzymać tempa globalnemu rozwojowi rynkowemu, pojazd Air ev pozwoli firmie przyspieszyć ekspansję na rynkach światowych, z pierwszym przystankiem w Indonezji. Następnie Air ev trafi do Indii, Egiptu i innych krajów świata, umacniając Chiny na pozycji lidera w obszarze produkcji inteligentnych samochodów.
Samochód elektryczny "Air ev" debiutuje na międzynarodowym rynku
Chiński producent samochodów, świętował wprowadzenie na rynek międzynarodowy swojego pierwszego pojazdu elektrycznego – "Air ev". Jest to ważny kamień milowy dla Wuling New Energy, jeśli chodzi o zasięg globalny firmy, ponieważ tym samym notuje ona milion wyprodukowanych modeli.
Wprowadzenie do międzynarodowej sprzedaży pojazdu Air ev wpisuje się w realizację strategii błękitnego oceanu przyjętą w ramach inicjatywy „Pasa i drogi” oraz podkreśla mocne strony Chin w obszarze inteligentnej produkcji. Rząd indonezyjski zauważył ogromne znaczenie rozwoju firmy Wuling, jako najlepiej sprzedającej się chińskiej marki samochodowej w Indonezji. W ramach przygotowań do ogólnoświatowej premiery pojazd Air ev zostanie zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych Indonesian International Auto Show w dniu 11 sierpnia.
Zdobywając międzynarodowe uznanie i zbierając pozytywne opinie, Air ev ma poprawić wizerunek chińskich marek na świecie. W listopadzie 2022 r. na Bali w Indonezji odbędzie się szczyt G20. Ze względu na najwyższej jakości doświadczenia związane z podróżowaniem oraz zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju środowiska, Air ev został wybrany jako oficjalny pojazd tej imprezy. Wuling zademonstruje tym samym innowacyjne osiągnięcia chińskiej inteligentnej produkcji na arenie międzynarodowej, przyczyniając się do sukcesu szczytu G20.
Wuling New Energy realizuje strategię rozwoju opartego na innowacji. Firma zamierza dołożyć wszelkich starań, aby posunąć się naprzód w swoich działaniach międzynarodowych, kontynuując dostarczanie wysokiej jakości pojazdów opartych na nowych źródłach energii i doświadczeń serwisowych globalnym właścicielom samochodów, a jednocześnie dowodząc zaawansowanym technologicznie możliwościom produktów „wytworzonych w Chinach”.
Źródło: PAP