Rzeczywiście, AV można zdefiniować jako zestaw wielu złożonych, wzajemnie powiązanych systemów opartych na sztucznej inteligencji, ucieleśnionych w postaci samochodu. Ich zachowania zależą od wielu systemów sztucznej inteligencji (AI), z których każdy zajmuje się problemami o innym charakterze. W związku z tym wszystkie zasady etyczne, kluczowe wymagania i kryteria oceny godnej zaufania sztucznej inteligencji mogą (i muszą) koniecznie być stosowane w konkretnym kontekście POJAZDÓW AUTONOMICZNYCH.
Na wstępnie należy wspomnieć, że autorem omawianego opracowania jest Wspólne Centrum Badawcze (JRC), które jest jedną z dyrekcji generalnych Komisji Europejskiej. Od początku istnienia Komisji Junckera jest przydzielona do Komisarza ds. Edukacji i Kultury. Wspiera politykę europejską usługami technicznymi i naukowymi. Jego placówki są rozmieszczone w różnych lokalizacjach w kilku krajach członkowskich. Jego siedziba znajduje się w siedzibie Komisji Europejskiej w Brukseli (Belgia). Od mniej lub bardziej porównywalnych instytucji w krajach członkowskich Unii wyróżnia się tym, że oferuje doradztwo naukowe i usługi techniczne, które nie są utożsamiane z krajem członkowskim. Ilekroć chodzi o znalezienie wspólnego rozwiązania, ta postrzegana neutralność okazuje się ważna.
© Wiedza i PraktykaStrona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.